REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BE HEMPY

1. INFORMACJE O SERWISACH I REGULAMINIE

1.1. Regulamin określa zasady nieodpłatnego korzystania przez Użytkowników ze sklepu internetowego BE HEMPY oraz z dostępnych w ramach tego serwisu usług zakupu na odległość suplementów diety i funkcjonalności.

1.2. Sklep internetowy, o którym mowa w pkt 1.1. powyżej, znajduje się pod adresem http://www.be-hempy.pl/

1.3. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w stopce Sklepu, o którym mowa w pkt 1.1. powyżej, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie w każdej chwili na trwałym nośniku.

1.4. Prowadzącym Sklep internetowy BE HEMPY, o którym mowa w pkt. 1.1. powyżej, uprawnionym do dysponowania jego zasobami jest PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bielawie, 05-520, ul. Lipowa 31, posiadający NIP: 1231533180, REGON: 525266562.

1.5. Kontakt z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ odbywa się poprzez:

  • 1.5.1. adres poczty elektronicznej: kontakt_psg@outlook.com  
  • 1.5.2. adres: Bielawa, ul. Lipowa, nr 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna
  • 1.5.3. formularz kontaktowy

1.6. Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w Sklepie internetowym BE HEMPY, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zasady korzystania przez Użytkowników ze Sklepu internetowego BE HEMPY,
a także tryb postępowania reklamacyjnego.

1.7. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

1.8. W trakcie korzystania ze Sklepu internetowego BE HEMPY oraz świadczonych za jego pośrednictwem usług, Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.

2. DEFINICJE

2.1. Administrator – administrator w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO.

2.2. Dane osobowe – dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt 1) RODO, zgodnie z którym za dane osobowe uznaje się informacje o zidentyfikowanej
lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.

2.3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca w BE HEMPY czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.4. Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna w rozumieniu art. 7aa Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, korzystająca z danego Serwisu, gdy korzystanie z tego Serwisu nie ma dla takiej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2.5. Koszyk – oświadczenie woli Użytkownika składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności Serwisu, sklepu internetowego, co do którego Użytkownik składa ofertę zawarcia Umowy dotyczące zakupu określonych suplementów diety usług oraz w ramach którego Użytkownik podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania umowy.

2.6. BE HEMPY – nazwa sklepu internetowego prowadzonego przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bielawie, ul. Lipowa nr 31, 05-520, posiadającą NIP: 1231533180, REGON: 525266562 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001034866.

2.7. Regulamin – niniejszy Regulamin.

2.8. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).

2.9. Sklep internetowy – portal (serwis) internetowy dostępny pod adresem:  http://www.be-hempy.pl/

2.10. Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niedające się przewidzieć
z zachowaniem należytej staranności, na które podmiot – tj. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ lub Użytkownik – powołujący się na zdarzenie Siły Wyższej, nie miał i nie ma wpływu, i którego skutkom nie mógł zapobiec, które uniemożliwia temu podmiotowi wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań wynikających z Regulaminu. Pod warunkiem spełnienia przesłanek, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zdarzeniami Siły Wyższej są w szczególności: klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, trzęsienia ziemi, powodzie, wojny i działania wojenne, zamieszki, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, działania władzy publicznej.

2.11. Umowa – umowa zawierana pomiędzy PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a Użytkownikiem za pośrednictwem Sklepu internetowego BE HEMPY, której przedmiotem jest zakup na odległość wybranego suplementu diety przez Użytkownika w rzeczonym Sklepie internetowym.

2.12. Usługi / Usługa – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu
art. 2 pkt 4 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, wskazane
w pkt. 3.1. Regulaminu lub jedna z nich.

2.13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

2.14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.15. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwisy, sklepy internetowe lub korzystająca z jednej albo kilku Usług opisanych w Regulaminie.

2.16. Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika składane za pośrednictwem formularza, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności Serwisu, Sklepu internetowego w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla zawarcia i wykonania Umowy.

3. USŁUGI OBJĘTE REGULAMINEM

3.1. Za pośrednictwem Sklepu internetowego BE HEMPY, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ świadczy Użytkownikom następujące Usługi:

  • 3.1.1. usługa dostępu do Sklepu internetowego BE HEMPY (serwis), w tym:
    • 1) usługa dostępu do treści i materiałów tekstowych, graficznych
      i multimedialnych zawartych w Serwisie;
    • 2) usługa umożliwiającą nawiązanie kontaktu z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poprzez formularz kontaktowy;
    • 3) usługa koszyka polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi złożenia zamówienia na określony/e suplement/y diety, wyświetlenie podsumowania dotyczącego ceny poszczególnych suplementów diety;

3.2. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ świadczy Usługi odpłatnie. Zakup usług w postaci  sprzedaży określonych suplementów diety odbywa się za ceny wskazane w części Sklepu internetowego BE HEMPY umożliwiającej zakup na odległość.

3.3. Usługi są świadczone w zależności od rodzaju Usługi (i) przez czas korzystania przez Użytkownika z Usługi lub (ii) przez czas nieoznaczony,
do momentu rezygnacji przez Użytkownika z danej Usługi lub też do momentu zaprzestania świadczenia danej Usługi przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, na zasadach określonych w Regulaminie.

3.4. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zastrzega sobie prawo do modyfikowania z ważnych przyczyn sposobu realizacji Usług, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz Użytkowników. Ważną przyczyną dokonania zmiany w sposobie realizacji Usług jest w szczególności:

  • 3.4.1. zmiana, rozbudowa lub ulepszenie sposobu realizacji danej Usługi;
  • 3.4.2. ulepszenie funkcjonalności w celu poprawy jakości realizacji danej Usługi;
  • 3.4.3. dostosowanie sposobu realizacji danej Usługi do zmian w środowisku technicznym PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (tj. wykorzystywanego przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ sprzętu, aplikacji lub oprogramowania).

3.5. W celu przeprowadzenia prac naprawczych lub konserwacyjnych mających na celu zapewnienie lub przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności świadczenia Usług lub prac mających na celu ulepszenie istniejących funkcjonalności lub dodanie nowych, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług. O przerwach technicznych oraz czasie ich trwania Użytkownik zostanie powiadomiony w drodze komunikatu na stronie głównej danego Sklepu internetowego z odpowiednim wyprzedzeniem.

3.6. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu internetowego BE HEMPY wywołane Siłą Wyższą, awarią powstałą z winy Użytkownika lub nieprawidłowościami w systemie lub sprzęcie komputerowym Użytkownika, jakością łącza Użytkownika z  siecią Internet, awariami urządzeń dostawców Internetu Użytkownika lub jakąkolwiek inną okolicznością nie leżącą po Stronie PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w tym działaniem lub zaniechaniem spowodowanym przez osoby trzecie.

3.7. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkownika z Usług Sklepu Internetowego BE HEMPY w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu lub obowiązującymi przepisami prawa.

4. WYMAGANIA TECHNICZNE

4.1. Dla poprawnego działania Sklepu Internetowego BE HEMPY i korzystania z Usług sprzedaży na odległość niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika:

4.1.1. komputera lub innego urządzenia multimedialnego posiadającego dostęp do Internetu;

4.1.2. oprogramowania do przeglądania stron internetowych (przeglądarka). Sklep internetowy BE HEMPY jest optymalizowany dla najnowszych wersji popularnych przeglądarek internetowych, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge (korzystanie z przestarzałych wersji przeglądarek internetowych może skutkować nieprawidłowym działaniem Sklepu internetowego BE HEMPY);

4.1.3. włączonej w przeglądarce internetowej obsługi plików typu cookies oraz javascript.

4.2. Rekomendowana rozdzielczość ekranu przy wyświetlaniu Sklepu internetowego BE HEMPY
to 1920X1080 pikseli.

4.3. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie przez system teleinformatyczny, z którego korzysta, minimalnych wymagań technicznych,
o których mowa w pkt. 4.1. powyżej, niezbędnych do korzystania ze Sklepu internetowego BE HEMPY.

4.4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia Usług, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług.

5. SKLEP INTERNETOWY BE HEMPY

5.1. Sklep internetowy BE HEMPY ma charakter informacyjny oraz sprzedażowy. Służy w szczególności prezentacji suplementów diety PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wskazania danych adresowo – kontaktowych, oferowaniu i sprzedaży suplementów diety, oraz udostępnieniu  funkcjonalności i innych materiałów.

5.2. Umowa o świadczenie usługi dostępu do Sklepu internetowego BE HEMPY zostaje zawarta
na warunkach określonych w Regulaminie z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia tego Użytkownika adresu URL Sklepu BE HEMPY lub skorzystania przez Użytkownika
z przekierowania prowadzącego do danego Sklepu (tj. z chwilą wejścia
do Sklepu BE HEMPY). Natomiast umowa o świadczenie usługi dostępu do Sklepu BE HEMPY zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Sklepu przez Użytkownika.

5.3. Korzystanie ze Sklepu internetowego BE HEMPY nie wymaga rejestracji ani logowania za pośrednictwem konta osobistego.

5.4. Za samo korzystanie ze Sklepu BE HEMPY nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnej do korzystania ze Sklepu Internetowego BE HEMPY.

5.5. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego BE HEMPY zgodnie z prawem
i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich, przysługujących PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ lub osobom trzecim.

5.6. Użytkownik jest uprawniony do korzystania ze Sklepu internetowego BE HEMPY wyłącznie na własny użytek osobisty. Oznacza to w szczególności, iż w odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów zawartych w zasobach Sklepu BE HEMPY, zarówno takich które podlegają ochronie na gruncie prawa autorskiego, jak i takich które takiej ochronie nie podlegają, nie jest dopuszczalne wykorzystywanie powyższych materiałów w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności gospodarczej lub komercyjnej.

5.7. Użytkownik zobowiązany jest nie podejmować jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne funkcjonowanie Sklepu internetowego BE HEMPY. W szczególności zabroniona jest jakakolwiek ingerencja w treści zamieszczane na stronach Sklepu BE HEMPY.

5.8. Użytkownik zobowiązany jest także nie podejmować żadnych działań,
które mogą narazić Sklep internetowy BE HEMPY na awarię, w tym
w szczególności: wprowadzać treści zawierających wirusy, złośliwe oprogramowanie, mogące wywołać uszkodzenia Sklepu, przełamywać zabezpieczenia, ani w żaden inny sposób ingerować w działanie Sklepu internetowego BE HEMPY.

5.9. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika z wykorzystaniem Serwisów treści o charakterze bezprawnym.

5.10.  W ramach Sklepu Internetowego BE HEMPY zabronione jest niezgodne z przepisami prawa wpływanie na poprawność funkcjonowania Sklepu.

6. ODESŁANIA DO INNYCH SERWISÓW

6.1.      Sklep internetowy BE HEMPY może zawierać przekierowania do informacji i usług świadczonych za pośrednictwem innych serwisów, w tym również innych serwisów udostępnianych przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a także do profili w serwisach społecznościowych (takich jak Facebook, LinkedIn, YouTube).

6.2.      W sytuacji opisanej w pkt. 6.1. powyżej, stosuje się regulaminy lub inne dokumenty określone przez podmioty trzecie świadczące daną usługę
lub udostępniające dany serwis, a PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie jest stroną umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych pomiędzy Użytkownikiem a tym podmiotem trzecim. Odpowiedzialność za usługi świadczone na rzecz Użytkowników przez podmioty trzecie określają odpowiednie umowy zawierane przez Użytkownika z tymi podmiotami trzecimi. W celu uniknięcia wątpliwości, powyższe nie dotyczy sytuacji, w której następuje przekierowanie na inne serwisy PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w takim przypadku zastosowanie znajdą regulaminy tych serwisów.

7.    DOSTĘP DO TREŚCI USŁUG

7.1. W zakresie w jakim świadczone przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Usługi stanowią treści cyfrowe lub usługi cyfrowe w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, mają do nich zastosowanie postanowienia pkt 7.2. – 7.10. poniżej.

7.2. W przypadku, gdy PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie umożliwiła dostępu do treści danej Usługi, na zasadach opisanych w paragrafach powyżej, Użytkownik powinien wezwać PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ do jej prawidłowego dostarczenia. W tym celu należy skontaktować się z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zgłaszając żądanie zaadresowane na dane kontaktowe wskazane w pkt 1.5. Regulaminu. Dostęp do danej Usługi następuje niezwłocznie po otrzymaniu i weryfikacji żądania, o którym mowa w niniejszym punkcie, przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W sprawach szczególnie skomplikowanych, termin udzielenia dostępu do Usługi może ulec przedłużeniu, jednak każdorazowo nie dłużej niż do 14 (czternastu) dni. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ informuje Użytkownika o takim przedłużeniu terminu i wskazuje przyczynę przedłużenia, za pośrednictwem wiadomości e-mail lub pisemnie – w zależności od tego, którym kanałem informacji otrzymała wezwanie Użytkownika.

7.3. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zapewnia, że dana Usługa jest przekazywana każdorazowo w najnowszej wersji, jaka jest dostępna w chwili udzielenia dostępu do Usługi. W okresie dostępu do Usługi, w przypadku przeprowadzenia przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ aktualizacji Usługi, niezbędnych do zachowania zgodności Usługi
z Regulaminem i zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w razie konieczności podjęcia działań przez Użytkownika, poinformuje go o dostępnej aktualizacji i ewentualnych konsekwencjach jej niezainstalowania za pośrednictwem Serwisu.

7.4. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ rekomenduje instalowanie aktualizacji niezwłocznie po ich udostępnieniu. W każdym wypadku Użytkownik powinien zainstalować aktualizację nie później niż w terminie 14 dni od chwili powiadomienia o jej dostępności zgodnie z pkt. 7.3. powyżej. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłową realizację Usługi, wynikającą wyłącznie z braku instalacji aktualizacji, jeżeli:

  • 7.4.1. Użytkownik, pomimo poinformowania o dostępnej aktualizacji
    i konsekwencjach jej niezainstalowania, nie zainstalował jej;
  • 7.4.2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

7.5. Użytkownik powinien instalować uaktualnienia systemu operacyjnego zgodnie z zaleceniami producenta posiadanego urządzenia elektronicznego oraz producenta systemu operacyjnego. Brak aktualizacji systemu operacyjnego lub Usługi, może prowadzić do obniżenia poziomu bezpieczeństwa.

7.6. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zapewnia dostępność wsparcia technicznego w sprawach związanych z realizacją Usług. W celu uzyskania wsparcia technicznego, należy skontaktować się z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w pkt. 1.5. Regulaminu.

7.7. W przypadku braku dostępności lub niepoprawnego działania danej Usługi, Użytkownik zobowiązuje się do współpracy z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w celu ustalenia czy brak dostępności lub niepoprawne działanie tej Usługi wynikają z cech środowiska cyfrowego Użytkownika (np. właściwości urządzenia elektronicznego, którym Użytkownik się posługuje lub połączenia sieciowego).

7.8. Użytkownikowi, który wezwał PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ do dostarczenia dostępu do Usługi zgodnie z pkt. 7.2. powyżej, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie tej Usługi, jeżeli PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie zrealizowała żądania Użytkownika niezwłocznie lub w dodatkowym terminie 14 dni. Do odstąpienia od ww. umowy odpowiednio stosuje się właściwe postanowienia Regulaminu dot. odstąpienia od umowy.

7.9. Użytkownikowi przysługuje także prawo do odstąpienia od ww. umowy bez wzywania PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ do prawidłowego dostarczenia Usługi, jeżeli:

  • 7.9.1. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oświadczyła lub z okoliczności wynika, że nie dostarczy Użytkownikowi danej Usługi, lub
  • 7.9.2. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie dostarczyła danej Usługi w terminie określonym w pkt. 7.2. powyżej, a dostępność tej Usługi w tymże terminie miała dla Użytkownika istotne znaczenie.

7.10.  W pozostałym zakresie, odpowiednie zastosowanie znajdą właściwe postanowienia Regulaminu dot. odstąpienia od umowy.

8. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

8.1. Użytkownik może w dowolnym czasie rozwiązać każdą umowę o świadczenie Usługi, bez podania przyczyn i w trybie natychmiastowym, w sposób określony w pkt. 5.2. Regulaminu.

9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE

9.1. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową świadczonej Usługi (w zakresie jakim stanowi treść cyfrową lub usługę cyfrową) dostarczanej jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.

9.2. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową świadczonej Usługi (w zakresie jakim stanowi treść cyfrową lub usługę cyfrową) dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.

9.3. Domniemania wskazane w pkt 9.1. i 9.2 powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:

  • 9.3.1. środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne
     z wymaganiami technicznymi, o których PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformował w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem danej umowy o świadczenie Usług;
  • 9.3.2. Użytkownik, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika, nie wykonuje tego obowiązku.

10. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

10.1.  W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Sklepu Internetowego BE HEMPY i świadczonych za jego pośrednictwem Usług sprzedaży suplementów diety na odległość, Użytkownik może złożyć reklamację, poprzez:

  • 10.1.1. przesłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt_psg@outlook.com
  • 10.1.2. przesłanie pisemnej informacji na adres PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wskazany w pkt. 1.5. Regulaminu.  

10.2. Reklamacja powinna być w miarę możliwości złożona w ciągu 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia uzasadniającego jej złożenie.

10.3. Prawidłowe zgłoszenie reklamacji powinno zawierać co najmniej następujące informacje:

  • 10.3.1. dane pozwalające na identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres e-mail),
  • 10.3.2. powód reklamacji oraz datę zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji,
  • 10.3.3. treść żądania Użytkownika.

10.4.  Rozpatrzenie reklamacji przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, chyba że z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa wynika krótszy termin udzielenia odpowiedzi na reklamację.

10.5.  O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany:

  • 10.5.1. w formie pisemnej w drodze listu tradycyjnego wysłanego na adres do korespondencji wskazany przez Użytkownika lub
  • 10.5.2. w drodze wiadomości e-mail w przypadku reklamacji wysłanej
    za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, o ile w jej treści Użytkownik nie wskazał innego sposobu przekazania informacji
    o rozpatrzeniu reklamacji.

10.6. W przypadku reklamacji dotyczącej dostarczenia Usługi (w zakresie w jakim stanowi treści cyfrowe lub usługi cyfrowe), zawierającej żądanie doprowadzenia ww. Usługi do zgodności z umową (tj. żądanie dostarczenia Usługi lub usunięcia nieprawidłowości uniemożliwiających
lub ograniczających korzystanie z Usługi), PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ może odmówić
jej uwzględnienia, gdy:

  • 10.6.1. doprowadzenie do zgodności z umową nie jest możliwe po stronie PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ i PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformowała o tej okoliczności w odpowiedzi na reklamację, lub
  • 10.6.2. doprowadzenie do zgodności z umową zgodnie z żądaniem Użytkownika wymaga nadmiernych kosztów dla PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ i PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformowała o tej okoliczności w odpowiedzi na reklamację.

10.7. W przypadku uwzględnienia reklamacji Użytkownika dotyczącej Usługi, o której mowa w pkt. 10.6. powyżej, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ doprowadza Usługę do zgodności z umową w terminie 14 dni od daty zgłoszenia Reklamacji do PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 30 dni.

10.8. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od danej umowy o świadczenie Usług, o których mowa w pkt 10. 6 powyżej w następujących przypadkach:

  • 10.8.1. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zgodnie z pkt. 10.6. Regulaminu poinformowało Użytkownika, że doprowadzenie danej Usługi do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów po stronie PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
  • 10.8.2. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uwzględniło reklamację Użytkownika, ale nie doprowadziło Usługi do zgodności z umową w terminie przewidzianym w pkt. 10.7. powyżej,
  • 10.8.3. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ próbowało doprowadzić Usługę do zgodności z umową i mimo to w dalszym ciągu nie dostarczyło Usługi lub nie usunęło nieprawidłowości uniemożliwiających lub ograniczających korzystanie z Usługi (tj. Usługa nadal pozostaje niezgodna z umową),
  • 10.8.4. brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez uprzedniego kierowania do PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ reklamacji na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie (reklamacja dotycząca dostarczenia Usługi lub usunięcia nieprawidłowości uniemożliwiających lub ograniczających korzystanie z Usługi),
  • 10.8.5. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poinformowało Użytkownika, że nie doprowadzi Usługi
    do zgodności z umową w przewidzianych terminach lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.

10.9. W przypadkach, o których mowa w pkt. 10.8. powyżej – wystarczające jest wysłanie do PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

10.10.  Na stronie https://ec.europa.eu Konsument ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ drogą elektroniczną. Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów mieszkających w Unii Europejskiej i przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia między nimi internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

10.11. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń (pozasądowego rozwiązywania sporów). Ponadto PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w pkt. 10.10 powyżej.

10.12. W przypadku sporu z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Konsument może zwrócić się o pomoc i poradę do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub do organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych tych podmiotów.

10.13. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie udziela dodatkowej gwarancji na Usługi świadczone na podstawie umowy.

11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

11.1. Administratorem Danych osobowych Użytkownika jest PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bielawie, ul. Lipowa nr 31, 05-520. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celach świadczenia Usług, o których mowa w pkt 3.1 Regulaminu oraz w przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Sklepu internetowego BE HEMPY i świadczonych za jego pośrednictwem Usług sprzedaży suplementów diety na odległość, w celu obsługi postępowań reklamacyjnych.

11.2. W związku z przetwarzaniem Danych osobowych Użytkownikowi przysługuje prawo do:

  • 1)    dostępu do danych (w tym dostarczenia kopii danych),
  • 2)    sprostowania danych,
  • 3)    usunięcia danych,
  • 4)    prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • 5)    sprzeciwu na przetwarzanie danych,
  • 6)   przenoszenia danych,
  • 7)   wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
  • 8)    wniesienia skargi w związku z naruszeniem przepisów RODO do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11.3.  Pełny zakres informacji na temat zasad i celów przetwarzania danych osobowych Użytkowników korzystających z Usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu Internetowego BE HEMPY jest podany przy zbieraniu Danych osobowych oraz znajduje się w Polityce Prywatności, dostępnej w stopce Sklepu BE HEMPY w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jej treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie w każdej chwili na trwałym nośniku. 

12. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

12.1. Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca, który zawarł z PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ umowę o świadczenie danej Usługi, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

12.2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy o świadczenie danej Usługi rozpoczyna się od dnia zawarcia tej umowy.

12.3. Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca może odstąpić od danej umowy, składając PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

12.4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, przez wysłanie wiadomości
e-mail na adres: kontakt_psg@outlook.com lub pisemnie na adres PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, określony w pkt 1.5. Regulaminu.

12.5. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ niezwłocznie przesyła Konsumentowi lub Konsumentowi – Przedsiębiorcy potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od danej umowy w wiadomości e-mail.

13. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

13.1. Serwis zawiera elementy chronione prawem własności intelektualnej. Wszelkie prawa do treści umieszczonych w ramach nich,
w tym elementów oprawy graficznej, przysługują PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ lub osobom trzecim, które wyraziły zgodę na rozpowszechnianie ich przez  PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

13.2. Użytkownikowi przysługuje prawo do korzystania z treści zawartych
w ramach Sklepu Internetowego BE HEMPY wyłącznie na warunkach określonych niniejszym Regulaminem i wyłącznie w zakresie użytku osobistego. Korzystanie przez Użytkownika ze Sklepu BE HEMPY (w tym jego zawartości) nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych, w tym praw autorskich do utworów.

13.3. Wszelkie czynności obejmujące elementy chronione prawem własności intelektualnej umieszczone w ramach Sklepu Internetowego BE HEMPY, takie jak
m.in. kopiowanie, wprowadzanie zmian, publiczne odtwarzanie lub inne rozpowszechnianie, nie mogą być dokonywane bez uprzedniej pisemnej zgody PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

13.4. Treści umieszczone w Sklepie BE HEMPY podlegają ochronie prawnej zgodnie powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

14. WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG

14.1.  PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ może wypowiedzieć daną umowę o świadczenie Usług o charakterze ciągłym z zachowaniem dwutygodniowego (2 tygodnie) terminu wypowiedzenia, w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:

  • 14.1.1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca bezpośredni wpływ na działalność PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ i skutkująca koniecznością zmiany zakresu lub zakończenia działalności;
  • 14.1.2. ekonomiczna nieopłacalność świadczenia danej Usługi;
  • 14.1.3. wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej dotyczącej działalności PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ i skutkującej koniecznością jej zmiany, zawieszenia lub zakończenia;
  • 14.1.4. wprowadzenie w miejsce danej Usługi innych form działalności PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ;
  • 14.1.5. zakończenia świadczenia danej Usługi.

14.2.  PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ może wypowiedzieć daną umowę o świadczenie Usług o charakterze ciągłym ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących ważnych powodów:

  • 14.2.1. naruszenia przez Użytkownika postanowienia Regulaminu,
  • 14.2.2. naruszenia przez Użytkownika, w związku z korzystaniem z tej Usługi, przepisu prawa lub praw innych osób.

14.3. Wypowiedzenie umowy przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ każdorazowo następuje poprzez wysłanie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy w dowolny sposób.

15. ZAKUP Suplementów diety za pośrednictwemwww.be-hempy.pl

15.1. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ umożliwia Użytkownikom zakup suplementów diety za pośrednictwem Sklepu internetowego BE HEMPY. Szczegółowy opis każdego suplementu diety znajduje się w odpowiednich sekcjach strony internetowej www.be-hempy.pl .

15.2. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Użytkownika pierwszego suplementu diety do koszyka.

15.3. Usługa Koszyka świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.

15.4. Umowa sprzedaży na odległość zawierana jest po złożeniu Zamówienia w Sklepie internetowym BE HEMPY za pomocą formularza, w momencie potwierdzenia jej przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas składania Zamówienia.

15.5. W celu zawarcia ważnej Umowy Użytkownik powinien wypełnić formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy. W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres do doręczenia suplementu/ów diety, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrany/e suplement/y diety, sposób płatności za    wybrany/e suplement/y diety przez Użytkownika. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych przez Użytkownika może uniemożliwić realizację Umowy.

15.6. W wypadku Użytkowników niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.

15.7. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia na wybraną usługę sprzedaży suplementu/ów diety na odległość.

15.8. Użytkownik ma możliwość weryfikacji usługi znajdującej się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.

15.9. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia.

15.10. Na adres e-mail podany w formularzu przez Użytkownika PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o zawartej Umowie sprzedaży suplementów diety na odległość.

15.11. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ umożliwia następujące metody płatności:

  • 15.11.1.  przelew tradycyjny;
  • 15.11.2.  płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności,

15.12. Płatność za usługę sprzedaży na odległość suplementu/ów diety przy użyciu metody, o której mowa w pkt 15.11.2. dokonywana jest przy pomocy serwisu PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8, kod pocztowy 60-198, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, posiadająca NIP 7792369887, REGON 301345068, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym, oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.

15.13. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Użytkowników.

16. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

16.1. Jeżeli PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wykonał usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed jej rozpoczęciem, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.

16.2. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.

16.3. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu, przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt_psg@outlook.com lub pisemnie na adres PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, określony w pkt 1.5. Regulaminu.

16.4. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od Umowy.

16.5. W przypadku odstąpienia od Umowy PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zwraca Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności.

16.6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.

16.7. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

17. ZMIANY REGULAMINU

17.1. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jest uprawniona do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z uzasadnionych przyczyn. Jako uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności zaistnienie jednej z następujących okoliczności:

17.1.1. zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie RP w zakresie, w jakim taka zmiana przepisów modyfikuje treść Regulaminu albo nakłada na PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ obowiązek określonej modyfikacji tej treści;

17.1.2. wydanie przez organy administracji publicznej, w tym w szczególności Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzji, rekomendacji, zaleceń, zobowiązań lub aktów o analogicznym charakterze w zakresie, w jakim ww. akty administracyjne modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ obowiązek określonej modyfikacji tej treści;

17.1.3. wprowadzenie przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nowych funkcjonalności Sklepu internetowego BE HEMPY lub funkcjonalności związanych ze świadczeniem Usług, a także modyfikacja ich dotychczasowego zakresu – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie dotyczącym takich nowych lub zmodyfikowanych funkcjonalności lub z nimi związanych;

17.1.4. wprowadzanie przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nowych lub modyfikacja istniejących systemów informatycznych – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który jest obiektywnie niezbędny i bezpośrednio związany z wprowadzeniem lub modyfikacją ww. systemów informatycznych;

17.1.5. powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z którego wynika, że postanowienia umowne analogiczne do tych stosowanych przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ mogą być sprzeczne z prawem w tym w szczególności z prawem ochrony konsumentów – w tym przypadku zmiana treści zawartej umowy będzie dopuszczalna, o ile przy wszechstronnym rozpatrzeniu okoliczności danej sprawy będzie można obiektywnie uznać, że z punktu widzenia przeciętnego Użytkownika będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą proponowana zmiana jest na korzyść takiego Użytkownika;

17.1.6. Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub przez wzgląd na większą przejrzystość jego postanowień dla Konsumentów oraz Konsumentów- Przedsiębiorców – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który pozwala na dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa lub uzyskanie większej przejrzystości jego postanowień.

17.2. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ informuje Użytkownika poprzez publikację w Serwisie www.be-hempy.pl , co najmniej o:

  • 17.2.1.  treści planowanej zmiany Regulaminu;
  • 17.2.2. dacie wejścia zmiany w życie;
  • 17.2.3. jednolitej treści Regulaminu po zmianach.

17.3.  Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 14 (czternaście) dni od daty poinformowania Użytkowników o zmianie Regulaminu w sposób wskazany w pkt. 17.2. powyżej. Zmieniony Regulamin stosuje się do Użytkownika, który nie rozwiąże umowy o świadczenie danej usługi przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie. Rozwiązanie umowy o świadczenie danej usługi następuje na zasadach określonych w pkt 8. Regulaminu.

18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

18.1. Regulamin wchodzi w życie w dniu jego opublikowania na stronie sklepu internetowego BE HEMPY (www.be-hempy.pl ).

18.2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje
się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.

18.3. Spory wynikające z Regulaminu, których nie udało się rozwiązać między Użytkownikami a PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ na drodze polubownej, będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny, przy czym w przypadku Użytkowników niebędących Konsumentami, spory te będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby  PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

18.4. PATIENT SOLUTIONS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ nie jest związane żadnym z kodeksów dobrych praktyk, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. 

18.5. Zawarcie Umowy nie wymaga od Użytkownika złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych. 

18.6. Językiem Regulaminu jest język polski.

18.7. Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego
na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

18.8. Załącznik do Regulaminu stanowi jego integralną część.